Vista - problem z uruchomieniem po zmianie partycji Gparted

Autor: Supcio <supcio25_at_gmail.com>
Data: Tue 15 Sep 2009 - 15:23:33 MET DST

Witam,
przesuwałem ostatnio partycję C na której jest zainstalowana Vista
bootowalnym GParted.
Po skończeniu, system się nie uruchamiał.
Próbowałem naprawić z Recovery CD. Okazało się, że nie był widoczny
wogóle system. Naprawił chyba MBRa i po ponownym uruchomieniu, tak
samo nie uruchamia się a jedynie wchodząc do Recovery albo ponownej
instalacji widoczny jest zainstalowany system, który można wybrać na
początku.
Po rebocie, 5 sek i czeka, czarny ekran i miga podkreslnik