problem z defragmentacją w Viście

Autor: Istvan Kohany <istvan.kohany_at_gmail.com>
Data: Tue 15 Sep 2009 - 08:20:15 MET DST

Witam.

Od jakiegoś tygodnia nie mogę zdefragmentować Visty (SP2, 32-bit) na
swoim laptopie Toshiby. Używam Perfectdiska. Problem nie w tym, że
program się nie uruchamia, tylko w tym, że cały dysk (dwie partycje)
jest oznaczony jako "excluded" z defragmentacji - co nie jest prawdą
oczywiście. Takie same cuda się dzieją w systemowym defragmentatorze,
a także w innych, darmowych programach (Mydefrag, Ultimate Defrag).

Mam powyłączanych parę zbędnych usług, ale po tym, jak odkryłem to
nikczemne zachowanie niesfornego programu, odpalałem je jedna po
drugiej. Bez efektu.

Aha, defragmentacja plików systemowych podczas bootowania działa.

Dziwna, dziwna sprawa, ktoś ma jakieś pomysły?

Miłego dnia życzę i z góry dzięki.