Re: zmniejszenie WinSxS

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 15 Sep 2009 - 01:26:43 MET DST

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości
news:h8m02h$r1d$1@inews.gazeta.pl...

> a ja się raz odważyłem usunąć masę z tego folderu
> niestety skończyło się reinstalką systemu ;p

W przypadkach wątpliwych, lepiej nie kasować danego katalogu, tylko np.
zmienić mu nazwę. Dzięki czemu, w razie draki, jest duża szansa, że
powrót do poprzedniego stanu (przywrócenie starej nazwy znaczy się)
uspokoi system. Jak system przez pewien czas zadziała bez katalogu, to
wtedy usuwam.

Poza tym, jeśli to jest katalog raczej rzadko uzywany, to mając NTFS
można go spokojnie poddać kompresji.

--
"E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
(C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;