Re: dwie karty sieciowe nie pinguja sie. (vista home premium)

Autor: mrkramer <hhfm_at_poczta.fm>
Data: Mon 14 Sep 2009 - 18:29:07 MET DST

Michal Kawecki napisal w dniu 14-09-09 07:54:
> Dnia Sun, 13 Sep 2009 22:09:25 +0200, mrkramer napisał(a):
>
> [...]
>
> http://blogs.msdn.com/p2p/archive/2007/07/03/ping.aspx
To nie to.
Dodalem regule i nic.

W poprzedniej wiadomosci uogolnilem troche pewna informacje, ale teraz
ja uszczegolowie.

Mianowicie jak pingne z karty wifi, ktora znajduje sie w sieci prywatnej
  i dostaje ip z dhcp, karte loopback (ta znajduje sie w sieci
publicznej i nawet jak zmeine recznie to ustawienie dziala tylko do
restartu komputera), to otrzymuje:

Upłynął limit czasu żądania.

Oczywiscie w trakcie wykonywania polecenia ping siac przestawiona jest
recznie na prywatna.

Natomiast jak zrobie ping w druga strone, (czyli z looback na fizyczna
karte)to mam:

PING: transmisja nie powiodła się, kod błędu 1231.

Oczywiscie zrobilem wyjatek na firewall'u ktory jest opisany w artykule
w linku powyzej.

O co chodzi??
ja chce zeby bylo to tak jak w XP a nie jakes chore izolowanie kart
sieciowych.

Dzis mialem dostep do Win 2008 tam jest to samo.

Czy nie bedzie juz mozliwe dodawania kart sieciowych i routowania sobie
jak sie chce w nowych systemach?