zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> napisał(a):
> komputerek 800, ram 400mb, gf4, dysk 10gb
> jest gierka online która trochę przycina
> jak osiągnąć kompromis pomiędzy użyciem procesora,
> transferem dyskowym i zajętością pamięci:
> 1. fat32
> 2. ntfs
> 3. ntfs z kompresją, zapewne dysk mniej obciążony transferem ale za to
> procesor bardziej
Skąd pomysł, że przycina się przez transfer dyskowy? Co to za gra, która
ciągle mieli dyskiem? Gry przycinają się przez słabe karty graficzne. Co do
pytania to ntfs będzie szybszy niż fat32. Co do kompresji to różnie może z
tym być, zapewne przyda się przy odczytywaniu dużych plików. Przy małych
plikach głowica i tak będzie latać po dysku więc kompresja wiele nie da.
-- Grzegorz Niemirowski http://www.grzegorz.net/ OE PowerTool i aktualności ze świata Outlook Express: grzegorz.net/oe Uptime: 6 days, 19 hours, 19 minutes and 24 secondsReceived on Sun Sep 13 21:30:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 13 Sep 2009 - 21:42:01 MET DST