Re: Jak przenieść Windows z na RAID 0?

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Sat 12 Sep 2009 - 10:20:18 MET DST

biorąc pod uwage moje doswiadczenia, doinstalowal bym do systemu
ewentualne sterowniki dla RAID i AHCI i dopiero wykonal obraz. Gdyby
sie nie chcial podniesc, to mozna uzyc naprawy systemu z plyty
instalacyjnej. Ja mam 4 dyski. RAID jest na kanale 0 i 1. Ale
botsector wszystkiego na trzecim dysku i nie udalo mi sie go przeniesc
na RAID 0. Ale to pod Vista.