Re: Vista i Samba

Autor: Piter <jazz_20_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Sep 2009 - 17:26:40 MET DST

Użytkownik "Piter" <jazz_20@wp.pl> napisał w wiadomości
news:h8bd6a$k75$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
>
> Czy komuś udało zmusić się Viste aby dostała się do zasobu Samby
> udostępnionego na hasło? Win XP radzi sobie z tym znakomicie. Zmieniałem
> już w secpol.msc poziom zabezpieczeń ale nic to nie dało. Jakieś inne
> rozwiązanie?

Pozmieniałem nieco konfiguracje samby i z grubsza działa ale gdy mam
udostępnionych kilka zasobów, każdy na inny login i hasło to do pierwszego
wchodze bez problemu a do drugiego nie może się dostać. Patrze w logi Samby
a tam widzę, że Windows cały czas próbuje się zalogować używając pierwszego
użytkownika. Reboot Windowsa i mogę wejść do zasobu nr 2 a nie mogę wejść do
zasobu nr 1 - w logach Samby to samo. Skąd to się bierze? Podaje usera X a
Windows uparcie loguje na usera Y. Nie ma szans żeby zalogował :(

Pozdrawiam