Re: Jak przenieść Windows z na RAID 0?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 11 Sep 2009 - 06:29:29 MET DST

Dnia Thu, 10 Sep 2009 23:16:56 +0200, Latet napisał(a):

> Witam,
>
> Załóżmy że chcę kupić dwa nowe dyski, ustawić je w BIOS jako RAID 0 i tam mieć
> Windows. Czy jest szansa przenieść istniejący system na taki RAID 0? Jeśli tak,
> to czym? Czy np. poczciwy BootIT NG potrafi przenieść partycję systemową na
> wolumin RAID 0?

Tak, o ile to będzie RAID sprzętowy. W przeciwnym wypadku można użyć
płytki instalacyjnej Visty i programiku Drive Snapshot
http://www.drivesnapshot.de/en/home.htm.
Osobnym problemem będzie uruchomienie skopiowanego systemu.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/