Re: żółty wykrzyknik pojawia się co chwila

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 07 Sep 2009 - 23:23:16 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h83mrn$8oo$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> In news:h83kql$tla$1@news.onet.pl,
> * toolpusher* <toolpusher@poczta.onet.pl> typed:
>
> Przypadkiem nie masz zainstalowanego programu Alcohol?
> Jak sie pojawi, to sprawdź w uruchomionych procesach - Menedżer zadań

Poza tym... nie pamiętam (ach, skleroza), czy pisałem o tym, czasem
sprawę może wyjaśnić najechanie kursorem na ikonkę, tak więc, mamy już
dwie metody - z menedżera i z najechania kursorem...

--
"E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
(C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;