Re: dysk się nie otwiera

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 07 Sep 2009 - 15:32:15 MET DST

In news:1db9e9cb-a9a2-4413-a6da-c75dade799a1@j19g2000yqk.googlegroups.com,
*Bemol* <w_m2@poczta.onet.pl> typed:

> Zabieg kasacji klucza w rejestrze pomógł. teraz wszycho jest OK.
> Dzięki serdeczne.

Najczęściej tu się dopisuje - kasacja pomaga, ale nie zwalnia Cię od
przeskanowania dysku w celu usunięcia robaczków.
Malwarebytes
http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?tag=feed&subj=mostpopular&part=rss
Combofix
http://www.bleepingcomputer.com/combofix/pl/instrukcja-uzycia-combofix