Re: Zrozumieć "Punkty przywracania" - kwestia prywatności i nie tylko

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 06 Sep 2009 - 19:57:10 MET DST

In news:h80snp$5el$1@inews.gazeta.pl,
*Latet* <lat@xxxxx.pl> typed:

http://blogs.msdn.com/adioltean/archive/2008/02/28/a-simple-way-to-access-shadow-copies-in-vista.aspx

> Gdzie pod Vistą ustawia się % miejsca na partycji dla punktów
> przywracania?

Jeżeli Vista pożera ogromne ilości miejsca na dysku można zastosować zmianę
ilości miejsca, które ma być przeznaczone dla folderu przywracania systemu
(System Volume Information). W tym celu należy uruchomić Start > Uruchom >
cmd.exe i wpisać następujące polecenie :

vssadmin resize shadowstorage /For=X: /On=X: /MaxSize=2000MB

 ­X: to litera dysku systemowego, a współczynnik MaxSize można modyfikować
według własnych preferencji. W tym wypadku ograniczaliśmy maksymalny rozmiar
tego folderu do 2000mb. Wiąże się to oczywiście z mniejszą ilością punktów
przywracania systemu, które będziemy mogli stworzyć. W momencie jednak gdy
jest nam potrzebne miejsce na dysku nie ma to większego znaczenia.