Hmm... niedoróba IE8?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 06 Sep 2009 - 14:28:50 MET DST

Hej!
Zasubskrybowałem sobie w IE8 pewien kanał, ale mi się szybko znudził, to
go wyrzuciłem, w tej chwili nie subskrybuję nic.
Jednakże co parę godzin firewall pyskuje mi, że z netem usiłuje połączyć
sie program - plik msfeedssync.exe, tylko właśnie, po co?
Nie znalazłem, gdzie są ustawienia feedów, jedynie coś mi się obiło, że
jak mam coś RSS, to ewentualnie wtedy. Tylko ja nie chcę szukać strony z
RSSem, aby ewentualnie usuwać synchronizację...
Chcę wywalić to tu i teraz. Nie ma tego w harmonogramie zadań, nie ma w
autostarcie Rejestru, nie znajduję w IE, jedyne co ewentualnie... ale to
IMO mało eleganckie, klucz

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet
Explorer\Main\FeatureControl\FEATURE_FEEDS]
"msfeedssync.exe"=dword:00000001

Może powinienem wyzerować wartość? To jest jedyne miejsce, gdzie
występuje "msfeedssync.exe".
Ale jak powiedziałem, mogę to zrobić, ale wydaje mi się to mało
eleganckie, wolę to z zarządzania w programie zrobić.
Antywira odpalę, niech sprawdzi offline, jednakże z przyczyn
obiektywnych muszę to odłożyć - w systemie mam (czasowo) teraz ok.
1200000 plików (milion dwieście tysięcy) i trwało by to wieczność. AV
online nie wykazuje szkodliwej zawartości.
Jak sie do tego zabrać?
Nie chcę tego trwale blokować na FW, aby nie odcinać sobie możliwości
skorzystania, gdy zajdzie potrzeba.
Chcę tylko wyłączyć pseudocykliczne uruchamianie się tego.
Systemowy program do synchronizacji nie pokazuje niczego, nie ma żadnych
zadań synchronizacyjnych, ale on to OIDP nie do RSS służy.

--
"E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
(C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;