Re: zmniejszenie WinSxS

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 06 Sep 2009 - 00:52:48 MET DST

Radosław Sokół in news:2009090514535700@grush.one.pl
> Za przeproszeniem, pieprzysz od rzeczy.

domyslam sie, ze chciales powiedziec, ze nie mam racji. Przepraszanie zostaw
na sytuacje, gdy jestes w stanie kogos obrazic.

> Mamy uczyć studentów programowania w C++ w DOSie?

A, to trzeba bylo od razu tak pisac. Że chwilowo na uczelni macie tylko
DOSa.
Ale sprawdziles to? Bo jesli faktycznie macie tylko dos-a, to opiekun
pracowni/sprzetu komputerowego,czy jak on tam sie zwie, jest darmozjadem i
bierze pieniadze za nic,czyli kolejny zlodziej.
No, chyba, że jednak nie macie DOSa, tylko xp na pecetach z procesorami
mniej wiecej 2 giga, albo i kawalek jeszcze. Wowczas oznacza to, ze nie tak
dawno byl kupiony. A jesli wkrotce _znów_ ma byc wymieniony caly, to
oznacza, ze opiekun pracowni/sprzetu komputerowego,czy jak on tam sie zwie,
jest durniem-obsesjonatem w pogoni za nowinkami i za wszelka cene chce
udowodnic, ze jest w tej robocie niezbedny. Nadaktywnosc za pieniadze
podatnikow. Za dwa lata znow wymieni sprzet, itp itd. Ale pewnego dnia
pojawi sie jakis pozbierany umyslowo prorektor d/s zapobiegania wywalaniu
publicznych pieniedzy i wyrżnie go w głowę nowo kupioną plyta glowna (bo
stara miala juz poltora roku).

> Czy raczej
> w Visual Studio, którego będą od nich wymagać pracodawcy?
> Studenci mają czekać na koniec symulacji obwodu pięć minut,
> tracąc pół zajęć? [.............]

Wlasnie rozmawialem z moim znajomym , ktory wyklada na uniwerku w Monachium.
Powiedzial, ze takie jak wyzej operacje to oni obsluguja na b.dobrym
poziomie na przyklad gdy zegar ma jakies 1.6 giga,moze troche wiecej, ramu
to maja srednio po
pracowniach od 500/700 do 1 giga. Juz nie pytalem, czy mozna na nizszym
poziomie dzialac. Bo zrozumialem, ze i tak to jest poziom sprzed paru
ladnych lat, nie? No,ale to sa tępi hitlerowcy, na pewno ktos pod ziemia
bezplatnie kreci im na dynamie,zeby miely wspomaganie.