Odtwarzajka dzwieku dla wiersza polecen

Autor: ZB <zbWITHOUT_THIS_at_AND_THATjabster.pl>
Data: Fri 04 Sep 2009 - 18:47:41 MET DST

Chciałbym wzbogacić skrypt shellowy dla Windowsów o sygnalizację dźwiękową,
ale bardziej wyszukaną, niż proste "pipczenie" - czemu nie, skoro w systemie
są zarówno pliki sygnałów dźwiękowych, jak i _jakaś_ odtwarzajka, z tej
racji (skoro te dźwięki słychać), też być musi?

I właśnie o nią pytam: co to jest, gdzie to jest - i jak można z tego czegoś
skorzystać w wierszu poleceń? Gdy spróbowałem użyć do tego celu wmplayera,
to od razu rąbnął mi na ekran swoje okno - czego, rzecz jasna, nie chcę -
więc to chyba nie to... szukam czegoś zachowującego się "dyskretnie", do
wywołania z wiersza poleceń, z nazwą pliku dźwiękowego jako parametrem.

Można, oczywiście, ściągnąć jakiś darmowy playerek - ale po co, skoro coś
takiego już (chyba) jest w zasobach systemu? Może ktoś zna szczegóły?

--
Zbigniew