Re: w2k3 jak xp

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri 04 Sep 2009 - 15:10:34 MET DST

Robert Winkler in news:h7q8mf$ge6$1@inews.gazeta.pl
> Witaj, tu radio Erewań
> Tak to prawda, istnieje taki program, nazywa się

a jednak cos takiego znalazlem w sieci, z opisem; czytam czytam, jakby
srednio legalne (??), nie wiem dlaczego. Ale jest:

TWEAK NT
niewielka aplikacja, dzięki której możemy sprawić aby np. Wndows 2003 był
rozpoznawany jako XP, dzięki czemu będziemy mogli instalować wszystkie gry i
programy.

Win2003v144.exe
drugi program o podobnym działaniu -> http://www.sala.pri.ee/Win2003v144.exe
(z tym, ze na tej www nie ma chyba tego juz, wiec wzialem skads z sieci)