Win 7 - sterowniki ATI X80 XT mobility

Autor: Boguslaw Bak <bogusbak_at_gmail.com>
Data: Fri 04 Sep 2009 - 10:53:58 MET DST

Witam
Mam problem z kartą Ati mobility X800XT 256mb w Win 7 build 7600.
Najpierw używałem build 7100 i system sam znalazł sobie sterowniki,
wszystko
działało łącznie z aero. Zainstalowałem build 7600 i tu zonk - system
nie
rozpoznał karty, pościągałem mnóstwo wersji sterowników, w końcu
któraś
spasowała, mam poprawna rozdzielczość ale windows twierdzi że karta
nie
obsługuje aero, a wcześniejsza wersja była ok.
Znalazłem w sieci rozwiązanie - modyfikacja sterowników z wersji z
blaszaka
programem drivermod... ale zanim tego spróbuje chce zapytać czy może
ktoś
sobie z tym poradził bez kombinowania ze sterownikami.
Znalazłem też stronę gdzie gość uruchamia swój program który uruchamia
aero
na karcie która teoretycznie go nie obsługuje, ale to jest na viscie.
Gdyby ktoś podpowiedział jakieś fajne rozwiązanie byłbym wdzięczny.
Pzdr.
Bolbou