Re: synchronizacja czasu w XP

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 03 Sep 2009 - 17:06:52 MET DST

Piotr Palusiński in news:h7oiff$36b$1@atlantis.news.neostrada.pl
> In news:h7o5i3$okf$1@inews.gazeta.pl,
> *1634Racine* <1634@Racine.pl> typed:
> Tak, w kluczu
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\W32Time\TimeProviders\Ntp
> Client DWORD SpecialPollInterval = e10 (zapis szesnastkowy)
> ustaw serwer: pl.pool.ntp.org

napisalem w root poscie - ten wpis srednio mi dziala. czyli nie dziala.
nazwe serwera wklepac do "SpecialPollTimeRemaining"?
[dziwne: wpisywalem nazwe serwera dowolnego ntp poprzez gpedit.msc [post
Sempiterny w watku] - dziala, a w SpecialPollTimeRemaining ciagle widac
opcjonalne time.windows.com...