Re: Zapychanie się partycji systemowej

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Thu 03 Sep 2009 - 15:24:15 MET DST

"Zosia" <Z@osia.pl> wrote in message
news:h78p8c$mvg$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Często powtarza się następująca sytuacja:
> Po czyszczeniu partycji systemowej mam powyżej 500 MB wolnych.
> W bardzo krótkim czasie pojawia się komunikat o małej ilości miejsca
> na C: i okazuje się, że zostało np. sto kilkadziesiąt MB wolnych.
> Czas zapychania jest coraz krótszy. Wykorzystałam już możliwość
> kompresji.
>
> Programy, które o to pytają, instaluję w \Program Files na innej partycji.
> Ale niestety nie wszystkie programy przy instalacji o to pytają.

W zasadzie wszystkie $NtUninstallKBblablabla$ i $NtServicePackUninstall$ z
katalogu systemowego windows mozna wyrzucic (przypadki kiedy trzeba SP albo
konkretna latke odinstalowac sa rownie czeste, co zacmienia slonca), a tym
bardziej przeniesc na inna partycje.

To samo tyczy sie zawartosci Software Distribution - zatrzymaj usluge
Automatic Updates (net stop wuauserv) i usun caly smietnik z tego folderu.

Na koniec www.ccleaner.com i wyczyscic caly smietnik tempowo-przegladarkowy.

Pozdrawiam
Kamil