Re: Udostępnianie połączenia - jak zablokować host w LAN?

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Fri 28 Aug 2009 - 22:00:08 MET DST

ąćęłńóśźż wrote:
> Pogmerać w ustawieniach IE na kazdej z maszyn tak, żeby internetu nie było i wskazać te ustawienia, jako domyslne dla wszystkich programów - lub podobnie dla ustawień sieci (protokoły itp.)?
> Mało eleganckie, ale zadziała.

Daruj sobie. To jest właśnie to czego nie chę robić. Najwygodniejszym, ale
i najmniej bezpiecznym jest rozwiązanie z postawieniem niewłaściwej bramy
na innych klientach. Co jednak jeżeli jakieś robactwo zacznie sobie samo
prawidłowej bramy szukać?
Generalnie interesuje mnie centralne zarządzanie kto ma mieć ,a kto nie,
internet.

> Lub zainwestować w jakiś sprzętowy router dla tych 'paru stacji'?

Pewno. Będę strzelał z armaty do muchy. Nie lubię mnożyć niepotrzebnych
bytów.

--
Artur 'Bzyk' Frydel
"W Królestwie Środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą