Re: Czytnik grup

Autor: astro <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Data: Thu 27 Aug 2009 - 22:21:52 MET DST

Witaj Piotr Dałek!
W dniu Thursday, August 27, 2009 (Thursday), o godzinie 10:12:59 PM,
piszesz:
> Nie da się. Możesz przesłać cały komunikat błędu (ten od serwera)?
> Trochę dziwne że serwer odrzuca wiadomość posiadającą nagłówek
> Message-ID.

10:18:19 PM: Serwer news.interia.pl nie przyjal ogloszenia
Re: Czytnik grup na grupę pl.comp.os.ms-windows.winnt.
Odpowiedz serwera: 441 435 Bad Message-ID
news.gazeta.pl i news.neostrada.pl dzialaja.

> Wiem że pod zagranicznymi (nie-pl) wersjami Windows były podobne
> problemy
> i związane były z inną domyślną stroną kodową niż stosowana przez
> polskie
> okienka. Jeśli to nie kwestia czcionek jako-takich, to może w
> konfiguracji
> Wine da się coś zamieszać, ale tu specjalnie nie pomogę.

Chyba masz racje. Czcionka stosowana w menu jest inna, niz ta w body
wiadomosci. Widac ta pierwsza nie obsluguje ogonkow. Poniewaz sama
tresc jest prezentowana poprawnie - nie chcialo mi sie dlugo poszukiwac
rozwiazania tego problemu.

--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber