Re: Czytnik grup

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Thu 27 Aug 2009 - 12:04:43 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Piotr
Dałek raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Przychodzi JoteR i poprzez ip-77-222-236-108.spray.net.pl śle wiadomość

> No, tak samo było z 40tude Dialog. Gdzie tu związek z HCMem? Naprawdę
> myślisz że gdyby projekt był martwy (bądź umierał) to przenosiłby się
> na nowy hosting i otrzymywał nowe, "dzisiejsze" adresy (drugi to
> http://www.program-pocztowy.pl)? O tłumaczeniu GUI na angielski nie
> wspominam. HCM nie rozwija się zbyt szybko, ale do grobu mu nie spieszno.
> Naprawdę! ;-)

To fakt, przychylam się do twojej opinii, testowałem HCM
ponad dwa lata temu (zajrzałem na dysk, gdzie gromadzę instalki:
marzec 2007) i byłem pod dużym wrażeniem. Potem faktycznie był
długi okres zawieszenia projektu, ale chyba na początku tego roku
autor znowu przypomina stare porzekadło:
Cudze chwalicie, swego nie znacie ;)

Pozdruffka

--
http://zax.pl/~ibozaur/