Re: Czytnik grup

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 26 Aug 2009 - 20:37:15 MET DST

In news:4d5fc741-c695-4ce6-b6fc-dd435edc1c9a@k30g2000yqf.googlegroups.com,
*bit.com* <roberttrubas@poczta.onet.pl> typed:

 http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=czytniki+grup+dyskusyjnych&lr=&aq=0&oq=czytniki+gruplub zapytaj na pl.czytniki--Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinskinews://msnews.microsoft.com/microsoft.public.pl.windowsNigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy