Re: Czytnik grup

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Mon 24 Aug 2009 - 20:24:41 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie GLaF
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> 40tude Dialog
> http://pl.wikipedia.org/wiki/40tude_Dialog

> Na dole masz link do strony z opisem jak wszystko skonfigurować, po polsku.

Ja używam MesNews, podoba mi się w nim możliwość ustawienia takiego,
że otwiera odnośniki w innej przeglądarce niż domyślna.
Przydaje mi się to, bo akurat żona używa innej przeglądarki, która jest
ustawiona jako systemowa, a ja mogę sobie "siedzieć na grupach",
ale jednocześnie nie zaburzać żonce historii w Firefoksie ;)

Pozdruffka

--
~~PP~~SF~~
http://ibozaur.prv.pl/