Re: Windows 7 Profil

Autor: bit.com <roberttrubas_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 Aug 2009 - 19:32:15 MET DST

On 24 Sie, 11:57, Piotr Palusiński <perfekt...@invalid.wp.pl> wrote:
> Innews:6ae1d6f6-ea1f-4fa5-b8a3-492ac0cf5456@k30g2000yqf.googlegroups.com,

> Musisz to wykonac z innego konta z uprawnieniami.

Nie rozumiem, mam 2 konta z uprawnieniami administratora admin1 i
admin2, oraz konto ktore chce skopiowac user1. Loguje sie na konto
admin2 i chce skopiowac profil user1 na konto admin1. Robilem to
kilkakrotnie pod Win XP i Vista, ale pod Win 7 przycisk "kopiuj do"
jest nieaktywny (wyszarzony)

Pozdrawiam
Leon