Re: Vista Business - Uprawnienia

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 22 Aug 2009 - 02:10:58 MET DST

** Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> wrote:

> Tu chodzi także o dostosowanie instalatora aplikacji do wymogów Visty.
> Instalator MS SQL potrafi poustawiać uprawnienia do swoich folderów w Program
> Files, dlatego zapis do nich nie wywołuje ostrzeżeń UAC,

Weź w końcu do kurwy nędzy zainstaluj tego Apache i dowiedz się, że zapisywanie
przez niego logów w normalnej operacji (uruchomiony jako usługa) nie powoduje
żadnych ostrzeżeń UAC.

Bredzisz przez cały wątek jak potłuczony - jedyne w czym Apache faktycznie nie
jest zgodny z Vista to jego ikonka tray (bo w Viście zmienił się model usług
systemowych) - ale przecież ani razu o tym nie wspomniałeś bo NIE MASZ POJĘCIA
O CZYM PISZESZ. Przecież sam przyznałeś, że Apache nawet nie zainstalowałeś. To
o czym rozmowa? O tym, że fanatycznie i bezkrytycznie wierzysz w to, że skoro
Microsoft tak twierdzi to tak być musi i każde inne podejście to myślozbrodnia?

> Apache najwyraźniej tego nie umie i trzeba je później ręcznie korygować. W
> każdym razie, taki wniosek można wyciągnąć na podstawie informacji od
> przedpiścy.

No właśnie... informacji od przedpiscy.

To teraz skoro uważam, że wątek Apache już wyczerpaliśmy to wytłumacz mi w czym
WireShark i VirtualBox są niezgodne? Bo tutaj też jak widać masz wiele do
powiedzenia, a przypuszczam, że nigdy tego nie używałeś skoro piszesz, że
VirtualBox to to samo co Virtual PC.

Dla ułatwienia dodam, że MS Network Monitor to też nie to samo co WireShark. :)