Re: brak efektu przy zmianie wartosci w rejestrze

Autor: soonic <xxsoonic_at_op.pl>
Data: Fri 21 Aug 2009 - 14:33:36 MET DST

> Moze niech ktos sprobuje u siebie przetestowac i zmienic recznie w kluczu
> np na 120sek:
>
> [HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop]
> "ScreenSaveTimeOut"="120"

lepiej dziala jak sie przestawia parametr pod kluczem (zasadach grupy):
HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Windows\Control Panel\Desktop

wtedy reaguje od razu po zmianie samej wartosci ScreenSaveTimeOut.
Jednak nie dziala to tak jak powinno tzn. dzialaja tylko pelne minuty czyli
jak ustawie np. 90sek. to mam w zakladce wygaszacza na 1min i wedlug tego
czasu sie wlacza. Jak ustawie 10sek. to pokazuje w zakladce 0min i wlacza
sie wedlug ostatnich ustawien czyli w tym przykladzie 1min. Ustawianie
sekundowe dziala dobrze tylko gdy robie to przez program gpedit.msc. Rowniez
i wtej sytuacji nie pomagaja dodatkowe zabiegi z poleceniami z pliku *.bat.