Re: Windows 7 - Pre-order - do kiedy bedzie?

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Fri 21 Aug 2009 - 10:13:52 MET DST

Uzytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:e0e45758-820c-4534-8ea1-e1e482d63ef7@24g2000yqm.googlegroups.com...
On 20 Sie, 19:06, "Kajetan" <no-m...@no-problem.pl> wrote:

> Nie wiem, bo kupuje w przetargach i nie widze cen czastkowych. Ale
> przypuszczam ze nie ma róznicy.

Zwykla Vista kosztuje ok 380 zl.
Z kuponem przypuszczam bedzie tyle samo. Ale to OEM, FPP za ta sama cene to
dobra okazja.

> 350 za wersje FPP to faktycznie tanio. System bedzie zyl raczej 3-4 lata,
> ale pózniej mozesz go przeniesc na inna maszyne i upgrade'owac.

XP zyje juz 8 lat i ma sie bardzo dobrze ;) A nie kryjmy, ze ostatnio
postep technologiczny w komputerach domowych sie zatrzymal.

Mam akurat calkowicie odmienna opinie :-)
MS bedzie wydawac nowe systemy duzo czesciej niz w przypadku XP/Visty,
spodziewam sie ze to bedzie teraz co maks 2,5-3,5 roku, powodem sa licencje
SA (Software Assurance) które nie maja sensu, jesli nowy OS pojawia sie raz
na 8 lat.