Re: Windows 7 - System Image zbyt głodny

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 20 Aug 2009 - 18:41:37 MET DST

Dnia Thu, 20 Aug 2009 12:38:07 +0200, Wójt napisa³(a):

> Chcia³bym unikn±æ u¿ywania narzêdzi firm trzecich do backupu (zw³aszcza ¿e
> system podczas instalacji ustawi³ mi wszystkie dyski na dynamiczne i
> BootitNG juz nie mo¿e ich przegl±daæ) bo ten systemowy wygl±da bardzo
> ciekawie.
> Tylko zrobi³ sie zbyt zach³anny, po instalacji kilku programów na innej
> ni¿ systemowa partycji opcja "System Image" wymusza tak¿e backup tych
> innych partycji. Widaæ to na zrzucie:
> http://img215.imageshack.us/img215/4569/win7systemimageputjtmkvkb.png
> (nie mo¿na odznaczyæ partycji D)

> [...]

Ta, to jest niestety problem znany ju¿ od Visty. Proponujê skorzystaæ z
maleñkiego programiku Drive Snapshot (niestety p³atny), albo uruchamiaæ
Complete PC Backup z wiersza poleceñ (wbadmin /?). Wtedy da siê zrobiæ
ró¿ne cuda.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadaj±c na priv zmieñ px na pl/