Re: brak efektu przy zmianie wartosci w rejestrze

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 20 Aug 2009 - 16:01:18 MET DST

soonic <xxsoonic@op.pl> napisał(a):
> moj bat ma tylko ten wpis:
> c:\windows\System32\RUNDLL32.EXE user32.dll,UpdatePerUserSystemParameters
> jak dodam parametry to wyskakuje blad
> -Blad w user32.dll
> -Brak wpisu: UpdatePerUserSystemParameters,1,True

U mnie nie ma błędu. Z resztą nieważne, bo...

> Moze niech ktos sprobuje u siebie przetestowac i zmienic recznie w
> kluczu np na 120sek:
> [HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop]
> "ScreenSaveTimeOut"="120"
> potem wywola rundll32 i sprawdzi czy wygaszacz sie wlacza sie o tym
> czasie.

... z tego co widzę, to UpdatePerUserSystemParameters aktualizuje różne
rzeczy ale akurat nie wygaszacz. Nie da się bez pisania programu rozwiązać
Twojego problemu. Taki program może wyglądać tak:

#include <Windows.h>

int main(int argc, char ** argv) {
  SystemParametersInfo(SPI_SETSCREENSAVETIMEOUT, atoi(argv[1]), NULL,
  SPIF_UPDATEINIFILE | SPIF_SENDWININICHANGE);
  return 0;
}

--
Grzegorz Niemirowski