czy kod z naklejki VistaHB pójdzie na VistaHBSP2 ?

Autor: Municher <municher_at_op.pl>
Data: Wed 19 Aug 2009 - 00:09:32 MET DST

Mam na lapie naklejkę z kodem do MS Windows Vista Home Basic OEMAct.
Chcę zainstalować nowy "goły" system bez dodatków producenta i sam
doinstalowac to co potrzebuję.
Ściągnąłem z rapida instalkę Windows Vista x86 SP2, w opisie jest, że jest
to 1:1 kopia oryginału.
Jako, że w takiej płytce tkwią wszystkie werje Visty chciałbym z niej
zainstalować moją HB.

I teraz mam pytanie do szanownych grupowiczów : czy mój kod z naklejki
pójdzie z taką wersją płytki z SP2 ?

Oraz czy lepiej skorzystać z aplikacji typu : Activation backup&restore
http://directedge.us/content/abr-activation-backup-and-restore
która zapisuje dwa pliki backup-key.txt oraz backup-cert.xrm-ms które potem
mozna "zapodać" nowej Viście,
bez dzwonienia do microsoftu i aktywacji. Chociaz na sto procent nie wiem
czy ten program pójdzie pod Vistą oraz czy mój kod z HB pójdzie na HBSP2.