Re: AHCI bez reinstalacji.

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Tue 18 Aug 2009 - 21:49:41 MET DST

> Ale czy gra warta swieczki?

Mocno się nad tym nie zastanawiałem. Było mi to potrzebne jako półśrodek do
rozwiązania problemu, bo pewnien notebook z preinstalowaną vistą, został
przeinstalowany na XP i raz na jakiś czas nie wiedzieć czemu w BIOS
przestawiał się tryb pracy kontrolera na AHCI i jak wiadomo BSOD. Nie
zastanawiałem się za bardzo przyczyny czegoś takiego tylko uruchomiłem XP na
AHCI i jak na razie po kłopocie.