Re: jak opróżnić zadanie drukowania? Anulowanie nie pomaga.

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 18 Aug 2009 - 13:17:02 MET DST

Użytkownik "Doxent" <doxent@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:h6e220$a2a$1@inews.gazeta.pl...

> dzięki, pomogło. Wystarczyło wywalić zawartość tego katalogu w
> awaryjnym i

Unlocker działa cuda, nie trzeba awaryjnego.
Tylko trzeba najpierw zabić usługe drukowania net stop spooler,
wyczyścić, zabić zadanie i włączyć usługę net start spooler. Tłuczenie
się z trybem awaryjnym, to szkoda czasu, chyba, że mimo tego, co
napisałem, nie pomogło by.

> więcej nie drukuje. Swoją drogą możnaby coś takiego napisać aby
> czyściło się za każdym razem przy restarcie. Bo ręczne czyszczenie gdy
> przez pomyłkę każe się drukować wiele kopii jest trochę kłopotliwe

Teoretycznie da się to wrzucić w skrypt, który zatrzyma usługę, wyczyści
katalog, włączy usługę... Wystarczy skrót zrobić na pulpicie... a nawet
bezpośrednio umieścić plik na pulpicie, to mała rzecz i może nawet
zarezyduje w $MFT... (do 576 bajtów OIDP) Potem tylko w razie czego
kliknąć ikonkę... Nie wiem, jak to praktycznie miało by zadziałać, nigdy
nie miałem aż takiej potrzeby, by ileś razy z rzędu tak gasić
drukowanie... Nie gwarantuj.ę też... czy nie będzie potrzebny restart
kompa... ale IMHO nie powinien.