Re: Vista Business - Uprawnienia

Autor: Colin <michkol_at_gmail.com>
Data: Mon 17 Aug 2009 - 23:29:48 MET DST

Konrad Kosmowski wrote:
> No to przecież Ci napisano - ustaw uprawnienia dla tego katalogu.

Założyłem grupę "Dostęp do htdocs", dodałem swoje konto do niej i
dodałem ACL dla tej grupy - wszystko działa.
Nie wiedziałem, że "Administratorzy" działa inaczej, a w dokumentacji
nic o tym nie ma.

> Sobie napisz skrypt do tego.

Jest jakaś prostsza metoda niż:
- jeden program napisany np. w C# uruchomiony z konta administratora
nasłuchuje przez cały czas na porcie TCP 10444, gdy otrzyma hasło to
wykonuje net stop apache2; net start apache2
- drugi program kiedy go uruchomię łączy się z localhost:10444 i wysyła
hasło?

> Po co Ci konto Gość?

To nie ma znaczenia, ale "Every local user can always capture live
data." powoduje, że dla mnie włączenie tej usługi stanowi większe
zagrożenie niż wyłączenie UAC.