Re: jak usun±æ przycisk WSTRZYMYWANIA z XP?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 17 Aug 2009 - 18:49:32 MET DST

1634Racine <1634@Racine.pl> napisa³(a):
> rozumiem,ze dzisiaj brac?

Masz wyra¼nie napisane, ¿e od 12 sierpnia jest ju¿ prawid³owa wersja na
stronie :)

> mozna nakladkowo na juz zainstalowany? czy jakis klopot z *.ini bedzie?
> wiesz, zeby nie konfigurowac od podstaw,warto zachowac stare
> tunelowania,a nie jeszcze raz od nowa wklepywac... Jak jest?

Sprawa wygl±da tak, ¿e instalator mówi, ¿e nie mo¿e kontynuowaæ bo jest ju¿
starsza wersja. Jeszcze nie wiem jak to wyeliminowaæ. Natomiast deinstalacja
nie usuwa ustawieñ, mo¿esz wiêc spokojnie star± wersjê odinstalowaæ i
zainstalowaæ now±.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/