Re: Problem ze spoolerem

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 16 Aug 2009 - 15:34:45 MET DST

In news:h68c1c$p7k$1@news.onet.pl,
*Kowal* <kowalik_k@op.pl> typed:
> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:h63mnf$94e$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> A powedzcie w jaki sposób całkowicie usunąć sterownik od tej drukarki.
> Usunąłem ją z drukarek i faksów i z właściwości serwera z zakładki
> sterowniki, ale chyba jeszcze coś w rejestrze trzeba wywalić.

Odlacz i odinstaluj drukarke.
Wejdz w tryb awaryjny i usun drukarki.
Wpisz w zmienne środowiskowe:
DEVMGR_SHOW_DETAILS = 1
devmgr_show_nonpresent_devices = 1
Teraz wejdz do Men. urzadzen, Menu Widok - Pokaz ukryte .., usun
zainstalowane drukarki.
Usun plik xxUSBPrint.INF z katalogu \Windows\Inf\Other
Usun wpisy w rejestrze dotyczące HP xxx z klucza
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software oraz wpis xxxUsb z
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services
Restart - teraz zainstaluj drukarke w swoim systemie.

PS. wycinaj sygnaturki