Re: Vista Business - Uprawnienia

Autor: AdamS <ad.as_at_cut.interia.pl>
Data: Thu 13 Aug 2009 - 07:43:23 MET DST

Dnia Wed, 12 Aug 2009 15:43:08 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Poza tym *co* takiego niesamowitego robisz, że UAC aż *tak*
> Ci przeszkadza? Bo naprawdę, można całymi dniami *pracować*
> na komputerze i nie widzieć ani jednego "ciemnego ekranu"
> UAC.

Własnie, ja tez się zastanawiam co takiego robia ci wszyscy którym UAC
przeszkadza. Jestem pewien że większość z nich ma wyłącznie jedno konto
administratora, a że administrator może popsuc najwięcej to i pytań jest
mnóstwo. Osobiście pracuje na koncie uzytkownika i ekran mam tylko wtedy
gdy chce coś zainstalować.

--
Pozdrawiam AdamS