Re: Vista Business - Uprawnienia

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Wed 12 Aug 2009 - 21:49:01 MET DST

Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości
news:4a830ac3$1@news.home.net.pl...

> Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Oj, tego czynić, to bym ci odradzał...

  Za późno... Uczyniłem to już w dniu instalacji Visty RTM (czyli dawno) i
póki co nie mam zamiaru zmieniać swojej decyzji ale równieź nikogo nie
namawiam do takiego kroku:)
  BTW: Jeżeli masz jakieś złe doswiadczenia związane z wyłączeniem UAC to
się ze mną podziel - bo ja mam tylko dobre (Vista Ultimate 64 PL)

--
marfi