Re: Vista Business - Uprawnienia

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Wed 12 Aug 2009 - 20:00:20 MET DST

news:2009081217423800@grush.one.pl...

> Bezsilny wobec nowych, ale potrafi zapobiec *starym*, poten-
> cjalnie krążącym wciąż po niezabezpieczonych komputerach lub
> rzadko używanych nośnikach. Więc nie jestem wcale *bezwzględ-
> nym* przeciwnikiem antywirusów i czasem sam ich używam. Ale
> czasem -- nie.
>
> Nie zmienia to faktu, że wyłączanie UAC uważam za lekkomyśl-
> ność i sprowadzanie *poprawionego* poziomu bezpieczeństwa
> Visty do marnego (jak na obecne czasy) poziomu Windows XP.
> Co najgorsze, na własne życzenie.

  No cóż, ryzykuję tylko swój komputer - na pocieszenie mam swiadomość, że w
tym tysiącleciu chyba nie złapałem żadnego robaka...
  Co do "rzadko używanych nośnikach" to mam wyłączone wszelkie "autostarty",
oprogramowania używam tylko legalnego i nie odwiedzam w sieci stron
stwarzających problemy.

--
marfi