Re: Konsola odzyskiwania restartuje komputer

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 12 Aug 2009 - 15:27:50 MET DST

> Być może uszkodzeniu uległ system plików NTFS. Spróbuj podpiąć ten dysk
> do innej maszyny i go napraw poleceniem chkdsk /r <literka:>.

Swego czasu walczyłem z systemem NTFS. Chodziło o przegranie danych a próba
jakiegokolwiek podłączenia dysku (nawet przez przejście USB) do dowolnego
systemu MS nawet z livecd kończyła się albo bsodem z ntfs.sys w roli
głównej, ewentualnie restartem. Nie pomagały żadne konsole odzyskiwania ani
chkdsk /r.
Pomogło dopiero potraktowanie dysku narzędziami z Hirena i podłączenie z
Livecd z linuxem który w ogóle nie protestował i wyświetlał wszystkie dane.