Re: Vista Business - Uprawnienia

Autor: cpt.Zbik <_at_o2.pl>
Data: Wed 12 Aug 2009 - 14:45:30 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> *Nic* nie przestawiać.
>
> UAC nie przeszkadza w *normalnym* używaniu systemu.
>
> Przeszkadza w *grzebaniu* tam, gdzie się nie powinno.
> I należy zaprzestać grzebania, a nie konfigurować UAC.

Wybacz to nic osobistego ale:
Czasy kiedy dawało się użytkownikowi czarną skrzynkę i mówiło masz
pracuj na niej ale do niej nie zaglądaj już się chyba skończyły prawda?
Jeśli interesuje mnie co w niej jest to pytam. Poza tym tylko dokładne
poznanie zasady działania pozwala na swobodne użytkowanie czegokolwiek.
A jeśli coś zepsuje to mój problem, mój system, mój komputer więc sobie
postawie na nowo system i już.

--
Pozdrawiam
cpt.Zbik