Re: konwersja ts

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 11 Aug 2009 - 23:48:21 MET DST

Dnia Tue, 11 Aug 2009 23:16:39 +0200, Animka napisał(a):

> Wyrzuć kodek AC3 i zainstaluj kodek DivX ( Xvid też się przydaje). Od razu
> zobaczysz rezultat.

Tia. A może lepiej niech sterowniki do karty graficznej przeinstaluje...
Pytanie do ekspierdki - która opcja AC3 czy DivX lub Xvid się przydaje do
obracania obrazu video o 90°?

Do autora wątku - nie sprawdzałem narzędzia, ale może
http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-Video-Flip-and-Rotate.htm
jakoś poradzi. Opis na stronie mówi o możliwościach:

Free Video Flip and Rotate. Rotate video or flip video with one mouse click.
Very fast and easy. 7 predefined presets:
- rotate video 90 CW;
- rotate video 180;
- rotate video 90 CCW;
- flip video horizontal;
- flip video vertical;
- flip video vertical and rotate 90 CW;
- flip video vertical and rotate 90 CCW.
Free Video Flip and Rotate contains no spyware or adware. It's clearly free
and absolutely safe to install and run.

[ Przekonania są bardziej niebezpiecznymi wrogami prawdy niż kłamstwa.     ]
[                                             (Friedrich Wilhelm Nietsche) ]