Re: Zamienione Partycje.

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Tue 11 Aug 2009 - 15:29:53 MET DST

Tak Piotrze. Po podpieciu dysku, o ktorym mowa, do innej maszyny dostal
'swoje' literki. Rzecz w tym, ze gdy podpialem dysk do macierzystej maszyny
literki zostaly zamienione.
Wlasnie jestem na etapie analizy/testow, co psuje.
Odkad zmienilem plyte w kompie (nie macierzystym), to juz chyba drugi raz
mi sie tak stalo. Niestety zbyd duza liczba operacji i nie zapamietalem
pierwszego przypadku, jednak cos mi mowi, ze to wlasnie zmiana plyty
zaczela robic klocki...
A wracajac do naszego tematu, to jakim cudem pliki systemowe/ukryte z c:\
przeniosly sie na D:\???:) Nie wszystkie, jakies 5 sztuk.
Przytoczyc nazwy, czy to niewazne?