problem z napędem DVD w laptopie Toshiba i Vista

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 10 Aug 2009 - 12:48:38 MET DST

W pewnym momencie wyskoczył problem z napędem DVD w laptopie Toshiba
Matshita DVD-RAM UJ880 ATA Device. System nie widzi urządzenia jako napędu.
Wyświetla go jako Inne urządzenia z żółtym wykrzyknikiem. Próba
zainstalowania sterownika kończy się komunikatem:

System Windows odnalazł oprogramowanie sterownika dla tego urządzenia, ale
napotkał błąd podczas próby zainstalowania go.
    Stacja dysków CD-ROM

Nie znaleziono żądanej sekcji w pliku INF.

System to Vista Home Premium SP1.

Co z robić w tej sytuacji. Komputer nie jest mój tylko trafił w moje ręce.

Google milczy.