Uaktualnienie w Win Xp Home

Autor: Krzysiek <krz56_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 09 Aug 2009 - 12:25:36 MET DST

Jak mam postąpić, żeby odświeżyć system bez naruszenia danych, tak jak to robią
ci, którzy mają Win Xp Professional. Mając do wyboru instalację od nowa lub
uaktualnienie wybierają to drugie.

Gdy wkładam płytkę ze swoim Xp Home, to nie widzę tam takiej opcji, a po
wybraniu instalacji wyskakuje komunikat, że w kompie mam nowszą wersję systemu
od tej którą mam na płytce i że jeśli chcę instalować system Xp Home, to muszę
usunąć tę, którą mam w kompie itd.
Jest jakiś sposób na odświeżenie systemu XP Home w kompie, bez naruszenia
danych?