Re: automatyczne podlaczenie do zdalnego dysku (lamerskie)

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 08 Aug 2009 - 10:18:18 MET DST

Uzytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisal w wiadomosci
news:ua1q75tpfkgsbeg8eo9ebc89tnvur2jpkk@4ax.com...
> mam zmapowany dysk, ktory jest na drugim koncu swiata pod windows.
> chcialbym zeby byl on od razu zdatny do uzycia po zbootowaniu mojego
> systemu. innymi slowy. np. zaraz po zbootowaniu mojego compa taki
> locate32 mowi, ze dysk jest niedostepy. podobnie mowi net use. jedynym
> wyjsciem jakiego uzywam, to po prostu klikniecie na ikone dysku w np.
> total commanderze i potem wszystko hula.

A jak w Explorerze go klikniesz...?

> probowalem np. dodac DisableUNCCheck w rejestrze, jak zaleca MS, ale
> jakos nie dziala.
> czy jest metoda (pewnie jakis batch), ktory by podczas ladowania
> systemu rowniez aktywowal dostep do zdalnych dyskow?

Bo jesli by zadzialalo w Explorerze, to ja bym po prostu
przeciagnal/skopiowal ikonke do autostartu. To powinno dac efekt, jak
klikniecie ikony. Tak Hamstera uruchamialem.

--
"Jak to mówi dobra ksiega - Uzdrów nas Panie, a bedziemy uzdrowieni.
Innymi slowy - daj nam lekarstwo, bo chorobe juz mamy"