Re: Rozmiar ikon w Win 7

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Fri 07 Aug 2009 - 08:31:47 MET DST

kamil pisze:
> Irytujace sa ogromne ikony na pulpicie w Win 7, nawet w 1650x1050 nie
> wyglada to dobrze. Rozmiar ikon w ustawieniach wyswietlania oczywiscie
> small, a nadal sa conajmniej dwukrotnie wieksze, niz przywyklem z XP.

Lat temu niemało, przy rozdzielczościach max 1024x768 na starym
monitorze ikonki malutkie były, a do tego całe ich chmary pokrywały
pulpit (sam zresztą zmniejszałem pasek zadań by jak najmniej zajmował
cennego miejsca na ekranie). Dziś wprost przeciwnie, kilka większych
ikon, duży pasek i jest dobrze. Brakuje mi tylko kilku pulpitów, jak to
jest w linuksach (jeden np na przeglądarkę, drugi na pocztę, a na
pozostałych swoje aplikacje + ukrywanie przycisków z innych pulpitów).