[Dell-Vista] przełączenie z głównej grafiki na grafikę na płycie

Autor: Paweł <ppf9_at_USUN_TOpoczta.fm>
Data: Tue 04 Aug 2009 - 18:59:11 MET DST

Witam wszystkich

Jest sobie lapek Dell Precision M6300 i mam pewien problem z
zarządzaniem energii. Kilka dni temu przeinstalowałem Vistę i
zainstalowałem sobie jeden programik ze strony Della, który dodał do
schematów zasilania możliwość wyłączania głównej grafiki i przełączania
się na grafikę na płycie w celu oszczędzania energii. Problem jest z
tym, że dzisiaj zerknąłem znowu do tych ustawień i zniknęły te
ustawienia i pozostały te standardowe ustawienia dostarczone z Vistą.
Próbowałem raz jeszcze przeinstalować te ustawienia, ale nic to nie
dało, a biorąc pod uwagę, że bardzo rzadko używam jakiś wymagających
programów 3D, więc taka opcja bardzo by mi się przydała, zwłaszcza w
czasie pracy na baterii. Macie pomysł jak to zrobić? Plik ściągnięty ze
strony Della ma nazwę R182065.exe.

Pozdrawiam
Paweł