Re: czy jednak avast?

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 03 Aug 2009 - 12:40:43 MET DST

> dziś jest Avira. AVG zrobił się już jakiś czas temu ciężki. Avasta
> zwyczajnie u ludzi wywalam (nie będę uzasadniał).

Avira ma trochę chory moduł update. (AVG robi to prawie bezszelestnie)
Pozatym na dzień dobry wywala swoje reklamy zachęcające do zakupu pełnej
wersji. Nie wiem czy coś zmienili ale rok temu próbowałem z tego korzystać i
tak było. Fakt faktem nie obciąża systemu ale te 2 sprawy dyskwalifikują ten
program.