Re: Lotus Notes vs Exchange

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 03 Aug 2009 - 07:13:24 MET DST

Dnia Mon, 3 Aug 2009 00:00:16 +0200, Konrad Kosmowski napisał(a):

> ** Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> wrote:
[...]
> Przy czym wybierając jesteś nieświadomy potrzeb (no tak napisałeś).

Wszystko zależy od poziomu szczegółowości, na którym rozważamy te
potrzeby. Ogólnie to można powiedzieć, że potrzebuję pakietu do pracy
grupowej. Bardziej szczegółowe oczekiwania sformułowałem w poście
na dzisiaj powiedzieć. Natomiast kiedy zbiorę bardziej szczegółowe
informacje o różnicach funkcjonalnych obu rozwiązań - *po to* właśnie
zadaję pytania tu na grupie, *po to* szukam w dokumentacji, *po to*
zamierzam pomacać każdy pakiet z osobna - to może się okazać, że znajdę
w nich takie moduły i takie funkcje, bez których ciężko będzie się
obejść. Ale *teraz* tego jeszcze nie wiem, i nigdy nie będę wiedział,
dopóki się o nich skądś nie dowiem.
Podobnie jak z suchego określenia "pakiet biurowy" nigdy nie dowiem się,
jakie są rzeczywiste różnice pomiędzy MSO o OO i który z tych dwóch
pakietów ma te funkcje, które okażą się dla mnie w przyszłości istotne.

P.S. Nie wiem czemu mam wrażenie, że wcale nie zamierzasz mi pomóc...

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/