Re: [vista] nowa instalka, integracja itp.

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 03 Aug 2009 - 00:30:48 MET DST

** tg <aa@bb.cpl> wrote:

> nie wczytywalem sie w eula ale raczej nie sadze zeby bylo to lamanie licencji
> skoro instalujesz ten system na ktory masz licencje, z oryginalnym kluczem

Licencje masz na *egzemplarz*.

> problemem bedzie wlasnie uzyskanie nosnika instalacyjnego - sciagniecie go z
> torrenta to przestepstwo :) (moim zdaniem jezeli robi sie to po to zeby
> zainstalowac system za ktory sie juz zaplacilo i na ktory ma sie licencje, to
> szkodliwosc spoleczna jest zadna, ale niemniej uzyskanie kopii plytki z
> takiego zrodla jest niestety karalne)

Ale tu nie Twoje zdanie decyduje - ściągając z torrenta pozostawiasz ślady
tego, że pozyskałeś taki egzemplarz. Tego nikt nie ściga - ale z drugiej strony
*czysty* tutaj nie jesteś.

Jak pójdziesz do znajomego, który dysponuje nośnikiem, do którego wystarczy
tylko wpisać klucz to generalnie nie za bardzo w ogóle jest o co się przyczepić
- przecież nie ma żadnych dowodów na nic (w przypadku pobierania z torrenta nie
wiesz kto jest po drugiej stronie).